Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Η "Μαιάνδριος Λαβή" !!!   - από Άναυδος  


Ποιος είναι ο σημαντικότατος λόγος για τον οποίο αξίζει να διαβάσετε το κατεβατό που ακολουθεί;
Ακούστε.

Ο γνωστός παγκοσμίως Μαίανδρος, γνωστός μέχρι σήμερα σαν διακοσμητικό στοιχείο Ελληνικής αισθητικής, ήταν ένα συνταρακτικής σημασίας σύμβολο!
Του οποίου η σημασία είχε χαθεί μέσα στους αιώνες.

Κατ’αρχήν το σύμβολο αυτό, δλδ ο Μαίανδρος, αποκαλύφθηκε ότι συμβολίζει την Μαιάνδριο Λαβή στην πάλη, ή Χειρώνιο Λαβή όπως είναι η άλλη πρόταση περί της ονομασίας της, η λιγότερο "εμπορική" αλλά μάλλον ορθότερη.
Όμως η χρήση του Μαιάνδρου ήταν συμβολική και για κάτι ακόμη. Ήταν πέραν του απλού συμβολισμού της λαβής και σύμβολο μαχητικότητας, όπως πχ οι Αγγλόφωνοι σήμερα σηκώνουν τον αντίχειρα ("ΟΚ"), ή όπως ο Τσώρτσιλ έκανε με τα δάχτυλα το σήμα της νίκης.

Δεν τελειώσαμε. Τώρα είναι το πιο καλό.

Ο Μαίανδρος σαν τέτοιο σύμβολο είχε μια πολύ σημαντική ουσία. Βέβαια, δεν ξέρουμε αν το έκαναν και σαν χειρονομία αλλά όπως ξέρουμε το ζωγράφιζαν.
Έχετε προσέξει τους πιτσιρικάδες που παθιασμένοι από την Χολιγουντιανή έκδοση των "300" έχουν γεμίσει τον τόπο με άβαταρ, εικονίδια, και γραφικά, τα οποία δείχνουν αγριωπούς πολεμιστές με περικεφαλαίες, και τα συναφή; Έρχεται στο νου σας η τελευταία εικόνα από την ταινία "300" με τις ρυθμικές ιαχές των πολεμιστών;
Τελικά, αυτά δεν είναι μόνο Χολιγουντιανές εμπνεύσεις αλλά μάλλον πολύ κοντά στην πραγματικότητα.

Το ακόμη εκπληκτικότερο στην εξελικτική της διαδρομή λοιπόν, εδώ ήθελα να σας φτάσω, είναι η γενική σημασία που απέκτησε η Χειρώνια Λαβή σαν σύμβολο με τον Μαίανδρο.
Από λαβή πάλης έγινε εθνικό σύμβολο, ενός λαού/έθνους που ήθελε να υποδηλώνει με αυτήν και (1) την αλληλεγγύη/δεσμό μεταξύ των απανταχού μελών του αλλά και (2) την έναντι ουδενός (μηδέ και των "παντοδύναμων θεών" ακόμη) υποταγή του!
Καταλάβατε τώρα γιατί βλέπετε παντού Μαιάνδρους, όπου και να είχαν υπάρξει Έλληνες;
Στις ασπίδες, σε ανάκτορα, πλοία, σε ποτήρια, γαβάθες, ρούχα, τοιχογραφίες, σε Ανατολή και Δύση, όπου ζούσαν, όπου αποίκησαν.

Από την άλλη, λίγο σαν ιδιότυπη "τρέλα της φυλής" μου ακούγεται όλο αυτό, η συνολική ερμηνεία του συμβόλου, αλλά προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου. Αντίθετα η εικόνα που προκύπτει, από την θεωρία του ερευνητή, συμβαδίζει με ότι ήμασταν πάντα οι Έλληνες. Την οποία θεωρία προσωπικά, με τα στοιχεία που θα διαβάσετε, θεωρώ αποδεδειγμένη.
Αυτά από εμένα στην ουσία του θέματος. Πάμε παρακάτω για λεπτομέρειες.


"Ο Ηρακλής καταβάλλει τον Τρίτωνα" - Λεπτομέρεια

Τώρα, πρέπει να σας προειδοποιήσω για κάτι.

Η πρόθεση μου είναι για την Μαιάνδριο Λαβή και το συνταρακτικό της σημασίας της. Αυτό είναι το μείζον θέμα.

Όμως, επειδή ακόμη υπάρχει διαμάχη για την πατρότητα της ερμηνείας του Μαιάνδρου, ο οποίος αποτελεί το σύμβολο της, θεώρησα καλό να κάνω την παρουσίαση της Μαιάνδριας Λαβής μέσα από το κείμενο διαμαρτυρίας ενός των αντιμαχομένων το οποίο, ταυτόχρονα, παρουσιάζει και πλήρως την ιστορική σημασία και ερμηνεία του Μαιάνδρου, δλδ αυτό που μας ενδιαφέρει εδώ.


Η διαμάχη είναι μεταξύ των κκ. Καλόπουλου και Μηλιώκα (του γνωστού τραγουδιστή).

Το κείμενο του Καλόπουλου περιλαμβάνει και την εργασία του Μηλιώκα (έτσι ελαφρύνεται και η δική μου θέση). Όμως ο Καλόπουλος είναι και γνωστός συγγραφέας-ερευνητής εναντίον της "Βιβλικής" θρησκείας -όσον αφορά την Χριστιανική ο ίδιος δηλώνει "Σκεπτικιστής". Κάτι που τον εμπλέκει ως "γνωστό όνομα" σε ένα άσχετο με το παρόν θέμα μας ζήτημα, και ενέχει τον κίνδυνο της απαξίωσης αυτής της ανακάλυψης, με την έννοια της ελλιπούς μετάδοσης και προώθησης της.


Όσον αφορά το επιμέρους, την πατρότητα της ανακάλυψης, έψαξε η ομάδα του "Άναυδος blog" και δεν βρήκαμε, πουθενά, αντίστοιχο στο θέμα της διαμάχης κείμενο του Μηλιώκα.

Πλην, φυσικά, των παραπομπών που δίνει διασταυρωτικά ο Καλόπουλος στο βιβλίο του Μηλιώκα, και που θα τα δείτε παρακάτω. Αν οποιοσδήποτε από εσάς αντιληφθεί την ύπαρξη τέτοιου κειμένου ή βιντεο από τον Γιάννη Μηλιώκα, περί της διαμάχης εννοώ, να μου το πει ώστε να το αναρτήσω επίσης εδώ σε update.


=================================================

ακριβές paste (link)

ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ... η ερμηνεία: Ο Καλόπουλος διαψεύδει και κατηγορεί τον Γ. Μηλιώκα!!!

Ο κατά τα άλλα συμπαθέστατος τραγουδιστής Γιάννης Μηλιώκας, υπέπεσε στο αδίκημα της κατάχρηση πνευματικών δικαιωμάτων, ή αλλιώς σε ελεεινή ιδεοκλοπή, με πλήρη πιστεύω συνείδηση της πράξης του, μια και στο διαδίκτυο αναζητώντας μόνο με την λέξη ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ στην πρώτη σελίδα του Google, πέφτεις κατ΄ ευθείαν στο άρθρο μου (παρμένο από το βιβλίο μου «Βιβλική θρησκεία Το Μεγάλο Ψέμα» σελ.219) που υπάρχει στο διαδίκτυο, τουλάχιστον για μια δεκαετία. Έχω μάλιστα πλήθος επιστολών, που βεβαιώνουν τον ενθουσιασμό των αναγνωστών μου για την σχετική ερμηνεία.


Εκεί με πλήρη σαφήνεια δηλώνω, πως δεν πρόκειται για διακοσμητικό σύμβολο που απεικονίζει αόριστα τις συστροφές κάποιου ποταμού, αλλά για «λαβή μαχητών» και έχω τις σχετικές επεξηγήσεις, όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω. Μάλιστα αυτός είναι και ο λόγος που στο ίδιο το εξώφυλλο του βιβλίου αυτού, φιγουράρει και ο Μαίανδρος!


Βεβαίως και είναι ευχάριστο το γεγονός ότι ένας καλλιτέχνης ασχολιέται επιτέλους με την ελληνική αρχαιότητα, και φυσικά είναι πολύτιμη κάθε νέα λεπτομέρεια που έχει ανακαλύψει γύρω από τον ελληνικό πολιτισμό... αυτό όμως δεν σημαίνει καθόλου ότι κάθε είδους πνευματική κλοπή είναι επιτρεπτή!

Σχετικά μάλιστα με την ερμηνεία του Μαιάνδρου που δίνει ο Γ. Μηλιώκας: ΜΑΙΑ ΑΝΔΡΟΣ = μαμή-ανδρός, έχω να προσθέσω πως σύμφωνα με τα αρχαία λεξικά, η ερμηνεία είναι εξαιρετικά αναβαθμισμένη: «μαίεσθαι δε και ο Όμηρος το ζητείν ονομάζει» Philoxenus Gramm148.7

Και: «Μαίαν ονομάζει την ζήτηση και την εύρεση» Etymologicum Magnum 589.45. Άρα Μαίανδρος είναι ο αναζητητής και όχι απλά... η μαμή του άνδρα!


Ιδού το εξώφυλλο και ο σχετικός υπότιτλος: [σ.σ.Άναυδος: εννοεί τίτλο σε κεφάλαιο, εσωτερικά του βιβλίου]

ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ: η λαβή των θεομάχων!


Συνήθως δεν διαμαρτύρομαι για την κλοπή των ιδεών-ερμηνειών μου, από το 20ετες συγγραφικό μου έργο, αλλά τις περί Μαιάνδρου ερμηνείες δεν μπορώ να τις χαρίσω σε κανέναν. Μάλιστα παρακαλώ τον συμπαθέστατο τραγουδιστή και ευαίσθητο όπως πιστεύω άνθρωπο Γ. Μηλιώκα, να ανακαλέσει δημοσίως τα περί πρωτιάς στην συγκεκριμένη ερμηνεία, αλλιώς επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου, ενώπιων των αστικών και ποινικών δικαστηρίων, διεκδικώντας σε ενδεχόμενη άρνησή του και την σχετική αποζημίωση.


Παραθέτω πρώτα όσα ισχυρίζεται ο Γ. Μηλιώκας στο βιβλίο του περί Μαιάνδρου, και στη συνεχεία ξανα-παραθέτω το δικό μου απόσπασμα από το βιβλίο μου «Το Μεγάλο Ψέμα» που εκδόθηκε το 1995!

Την σχετική τηλεοπτική συνέντευξη και την διαφήμιση του βιβλίου του Γ. Μηλιώκα μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ: http://www.schizas.com/site3/el/maiandros-i-agnosti-gymnastiki-ton-arhaion-ellinon.html [σ.σ.Άναυδος: το link αυτό, δεν υπήρχε όταν έκανα την ανάρτηση]


Μ. Καλόπουλος

.............................................


ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΗΛΙΩΚΑΣ


ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ: Η άγνωστη γυμναστική των αρχαίων Ελλήνων

Η άγνωστη πλευρά του Γιάννη Μηλιώκα

Η άγνωστη γυμναστική των αρχαίων Ελλήνων


Κανείς μέχρι σήμερα δεν γνώριζε ότι ο Μαίανδρος, το αρχαίο τετραγωνισμένο ελληνικό σύμβολο που υπάρχει παντού ζωγραφισμένο, είναι ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ.


Τα λεξικά παγκοσμίως το αναφέρουν ως... διακοσμητικό στοιχείο αγγείων, κτηρίων, ενδυμάτων κ.λπ. και ως τίποτε άλλο.


Και όμως, ο Μαίανδρος σε κάποια σπάνια αγγεία φαίνεται πεντακάθαρα ότι είναι λαβή στο αγώνισμα της πάλης.


2.500 χρόνια αυτή η πολύτιμη πληροφορία είχε χαθεί.


Τα σπάνια αγγεία που εξηγούν με ζωγραφιές τη γυμναστική αυτή βρίσκονται εκτός Ελλάδος (Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Γαλλία, Η.Π.Α. κ.λπ.).


Κανένα τέτοιο αγγείο δεν βρίσκεται στην Ελλάδα.


Εκείνη την εποχή, όμως, ήταν κοινό μυστικό των αρχαίων Ελλήνων, γι’ αυτό και το ζωγράφιζαν παντού, αλλά, αυστηρά κωδικοποιημένο.


Η γυμναστική αυτή δυνάμωνε τα χέρια κατ' αρχάς με δίσκο, ακόντιο, τόξο και ξίφος, με τελικό ζητούμενο τη Μαιάνδριο λαβή στην πάλη.


Το δέσιμο των δαχτύλων μεταξύ τους και το σφίξιμο του αντιπάλου ήταν οδυνηρό στο αγώνισμα της πάλης και θανατηφόρο στον πόλεμο.


Ο Πλάτων ο ίδιος ήταν παλαιστής και φυσικά γνώστης της λαβής του Μαιάνδρου.


Λόγω της απώλειας αυτών των αγγείων και της άγνοιας της χρησιμότητας του Μαιάνδρου, για χιλιάδες χρόνια, αλλάξαμε παγκοσμίως σωματότυπο, χάσαμε δύναμη, πήραμε βάρος και αρρωστήσαμε.


Με τη γυμναστική του Μαιάνδρου και τη διατροφή του Ιπποκράτη, όλοι οι νέοι σήμερα μπορούν να φτιάξουν σώμα αγαλμάτινο και να έχουν άριστη υγεία.


Και οι μεγαλύτεροι, όμως, έχουν πάρα πολλά να κερδίσουν από την ανάγνωση αυτού του βιβλίου.


Φωτογραφίες και κείμενα επιλεγμένα από 100 βιβλία αποδεικνύουν τη σημασία, την αξία και τη χρησιμότητα αυτού του συμβόλου.


Η έρευνα του μοναδικού υλικού αυτού του βιβλίου και η καταγραφή του είναι ένας από τους λόγους που απείχα από τη μουσική σκηνή χρόνια και είμαι σίγουρος ότι άξιζε τον κόπο.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Μ. Καλόπουλος:

Εδώ τελειώνει η παρουσίαση του βιβλίου του αγαπητού Γιάννη Μηλιώκα, που ξεκάθαρα αντιγράφει τις ερμηνείες μου πριν από 15 χρόνια! Παρακολουθήστε το δικό μου υπότιτλο: [σ.σ.Άναυδος: εννοεί τίτλο ενός από τα κεφάλαια του βιβλίου] «Μαίανδρος, η λαβή των θεομάχων» από το βιβλίο μου «Το Μεγάλο Ψέμα» έκδοση 1995... και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.



«Μαίανδρος, η λαβή των θεομάχων»

Του Μ. Καλόπουλου


Κάποτε στο φως του φεγγαριού ο βασιλιάς της Φθίας ο Πηλέας. είδε μια πανώρια θεά να χορεύει μαζί με τις κόρες των νερών. Ήταν η θεά Θέτιδα, που η προφητεία του Προμηθέα την ανάγκαζε να παντρευτεί θνητό, ώστε να μη γεννηθεί αυτός, που θα ανέτρεπε τον παντοδύναμο Δία!


Το υπέροχο αυτό θέμα απεικονίζεται έξοχα στο εσωτερικό ερυθρόμορφης κύλικας[3] του 500 π.Χ. που τώρα βρίσκεται στο μουσείο του Δυτικού Βερολίνου. Η έξοχη αυτή απεικόνιση παρουσιάζει τον Πηλέα, να αψηφά τα φίδια της θεϊκής μεταμόρφωσης που τον δαγκώνουν παντού, καθώς και το λιοντάρι που ωρύεται γαντζωμένο στην πλάτη του. Ο Πηλέας νικά τις μεταμορφώσεις της πεντάμορφη θεάς, χρησιμοποιώντας την ιερή "χειρώνιο λαβή", ή «Μαίανδρο» όπως έγινε αργότερα γνωστό, το διάσημο αρχαιοελληνικό σύμβολο της ήττας των θεών!


Τα λεξικά πράγματι επιμένουν στην ανόητη στερεότυπη άποψη, πως Μαίανδρος είναι: «το διακοσμητικό αρχαιοελληνικό σχήμα που υπενθυμίζει τους ελιγμούς του ποταμού της Καρίας Μαίανδρου, όπου πρωτοευρέθη και εκ του οποίου έλαβε το όνομα». Μπορεί πράγματι να πήρε το όνομα απ’ τον ποταμό πλησίον του οποίου πρωτοευρέθη, αλλά είναι ολότελα ανόητο να πιστεύουμε ότι τα απανταχού της γης ελληνοπρεπή αυτά ευρήματα, απεικονίζουν με πάθος τις χάρες και τους "ελιγμούς" ενός άγνωστου εν πολλοίς ποταμού της Ασιατικής Καρίας.[4]


Σημειώνουμε εδώ, ότι ο συσχετισμός της λαβής αυτής, ή μια χούφτα γαντζωμένη μεσ’ στην άλλη, που σαφώς σχηματίζει το διάσημο ελληνοπρεπές γραμμικό σύμβολο του μαίανδρου, είναι εδώ ολοφάνερος. Δε βλέπω όμως πουθενά να σχολιάζεται έτσι, αυτός ο ολοφάνερος παραλληλισμός, που τόσο τιμά τον «παγκόσμια γνωστό ελληνικό Μαίανδρο», που απλά είναι γνωστός μόνο, ως ένα πανέμορφο διακοσμητικό γραμμικό εφεύρημα και όχι ως πιθανό ιερό σύμβολο ανύψωσης του ανθρώπου στο βάθρο του ισάξιου αντιπάλου των "θεών". Η μαιάνδριος ζεύξη των χειρών, είναι εξαίρετος συμβολισμός κάθε ηρωισμού και αξιοσύνης.


Εικόνα: Ο Πηλέας καταβάλλει τη Θέτιδα με τη "μαιάνδριο ζεύξη χειρών ή χιρώνιο λαβή"! Εσωτερικό ερυθρόμορφου κύλικα που χρονολογείται γύρω στο 500 π.Χ. Δ. Μουσείο Βερολίνου.


Απ’ το πλήθος των αρχαιοελληνικών αγγειογραφιακών αναπαραστάσεων σαφώς διαφαίνεται ότι η λαβή αυτή, η χειρώνιος λαβή ή χειρώνιο πλέγμα ή όπως αλλιώς κι αν αποκαλούσαν την συγκεκριμένη αυτή λαβή στο παρελθόν, αποτελούσε το ιδιαίτερο ίσως και ιεροπρεπές έμβλημα των θεομάχων Ελλήνων ηρώων! Το μεγαλειώδες σχηματικό σύνθημα ότι και οι θεοί ηττώνται!




Ο Μαίανδρος λοιπόν ήταν πιθανότατα η γραφική παράσταση της θεϊκής ήττας, από ψυχωμένους θεομάχους ήρωες!


[σ.σ.Άναυδος: δείτε λεπτομέρεια της εικόνας πιο πάνω, στο δικό μου κείμενο]

Εικόνα: Ο Ηρακλής καταβάλλει τον Τρίτωνα με την "μαιάνδριο λαβή". Αγγειογραφία του 550 π.Χ. Αρχαιολογικό Μουσείο Ταρκυνία.


Την "μαιάνδριο λαβή", όπως δικαίως πλέον θα πρέπει να την αποκαλούμε, τη χρησιμοποιεί κατ’ επανάληψη ο κατ’ εξοχήν θεομάχος Ηρακλής, όπως φαίνεται τονισμένη ξεκάθαρα στην αριστουργηματική αυτή απεικόνιση της πάλης του Ηρακλή με τον Τρίτωνα, σε αγγειογραφία του 550 π.χ. όπου βλέπουμε τον Τρίτωνα να πασχίζει μάταια ν’ ανοίξει μπροστά από το στήθος του, τα κλειδωμένα με την μαιάνδριο λαβή ατσαλένια δάχτυλα του ανίκητου ήρωα!


Την ολοφάνερη σχέση διακοσμητικού μαιάνδρου και μαιάνδριας λαβής μπορεί κανείς εύκολα επίσης να διαπιστώσει στο σύμπλεγμα Πηλέα και Θέτιδας[5] όπου η αξία της εν λόγω λαβής στο κέντρο της παράστασης υπερτονίζεται στεφανωμένη ολόγυρα απ’ τον σχηματοποιημένο πλέον μαιάνδριο συμβολισμό. Δεν πρέπει επίσης να είναι τυχαίο, ότι πλήθος αγγειογραφιών που υπαινίσσονται θεϊκή ήττα, ή υπέρμετρο ηρωισμό, συχνά στεφανώνονται από μαίανδρο!


Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι δεν είναι καθόλου τυχαία η ευρύτατη διάδοση κατά την αρχαιότητα του παραπάνω μαιανδρικού συμβολισμού. Αποτελούσε ένα διαχρονικό δώρο των μυθολογικών χρόνων, στους κλασικούς και νεότερους χρόνους των μεσογειακών απογόνων του Έλληνα. Ένα υπέροχο σχηματικό σύνθημα, της υποχρέωσης σε υποχώρηση των εξουσιαστικών "θεών", ιερατείων και θρησκειών.


Μαίανδρος από την χρυσελεφάντινη ασπίδα της χρυσοποίκιλτης πανοπλίας του Φιλίππου του Β' η οποία βρέθηκε στον Βασιλικό τάφο των Αιγών!



Αν μάλιστα σωστά υποθέτουμε ότι οι ερωτήσεις και οι ερμηνείες, είναι τα δυο χέρια των σοφών. Τότε η μαιάνδριος πεμπτουσία, δεν είναι άλλη απ' την αδιάσπαστη αλυσίδα ερωτήσεων και ερμηνειών, που αχρηστεύουν τους θεοποιημένους αινιγματοποιούς, μαζί με τα αινίγματά τους!


Μπορεί σαν λαός (αυτό αφορά μόνο τους σημερινούς έλληνες) να πάσχουμε (επειδή κάποιοι έτσι το θέλουν) από βαριά ιστορική αμνησία, δεν υπάρχει όμως κανένας λόγος να αφαιρούμε επίμονα αξία απ’ τους συμβολισμούς των προγόνων μας, επιμένοντας με πάθος σε τυχάρπαστες ερμηνείες που κάποιοι εντελώς αβασάνιστα πρότειναν υποτιμώντας βάναυσα τον εξαίσιο αυτόν ιερό συμβολισμό.




Ο μαίανδρος είναι ένα γραμμικό παράγγελμα των προγόνων μας, για μάχη ενάντια στο αδύνατο! Μια υπέροχη σχηματική υπενθύμιση ότι στα δύο σου "χέρια" κρατάς το μυστικό της ήττας των καταδυναστευτών σου. Και αν μόνο τα δικά σου "χέρια" δεν επαρκούν, τότε ένωσέ τα με άλλους σ’ ένα αδιάσπαστο αρμονικό σύνολο, ελληνοπρεπούς, μαχητικής, μαιανδρικής αλυσίδας, επιθετικών ερωτήσεων και απομοιθοποιητικών ερμηνειών! Αυτή είναι και η αποτελεσματικότερη μάχη ενάντια σε κάθε αυθαίρετης εξουσίας!


Ο ιερός μαίανδρος είναι ένα αιώνιο σύμβολο νίκης, που το χαρίζει η ελληνική αρχαιότητα στην πανανθρώπινη ελπίδα της τελικής απελευθέρωσης απ’ τη δουλεία όλων ανεξαιρέτως των αρχαίων και νεότερων "θεών".


Μ. Καλόπουλος


ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ:

1 «Χείρων: που πρώτος εύρε την ιατρική δια βοτάνων» Suda chi. 267.

2 Pindarum Nemea. 4.60 // Schol. In Pindarum Nemea. 3.60.

3 Κύλιξ ή κύλικας: Ποτήρι ή κρασοπότηρο.

4 Καρία: Αρχαία χώρα της Μ. Ασίας. Ευρίσκετο απέναντι των νησιών Σάμου Ρόδου.

5 Ελληνική Μυθολογία Κακριδή Εκδοτική Αθηνών 3ος τόμ. σελ. 141.

6 Homerus Odyssea 4. 355-500.

Απ' το βιβλίο του "ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ" 1995 Σελίδες: 219-222


.............................................

Κυριακή, 12 Σεπτεμβρίου 2010 11:28 αναρτήθηκε από Καλόπουλος Μιχάλης



.............................................

=================================================

Βρήκα επίσης αυτή την συνέντευξη του Γιάννη, όπου αναφέρεται και στο βιβλίο του :
tralala.gr - Συνέντευξη: Γιάννης Μηλιώκας, Γεωργία Γραμματικού


=================================================

5 σχόλια στο  

Ανώνυμος είπε...

αναυδε οι παπαδες απο την μια οι υπηρετες του σορος απο την αλλη αμα δειτε αυτη την ανακαλυψη σε διεθνη συνεδρια εμενα να με φτυσετε

γιαννης 28

Ανώνυμος είπε...

Απίστευτο. Τόσο σημαντική ανακάληψη καί κανείς δέν κάνει τίποτα!

13911 είπε...

ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ!

ΑΠΑΙΧΤΟ!!!

Μπάμπης Αλεξ. είπε...

Όπως το πρόβλεψες Αναυδε η μεγάλη αυτή ανακάλυψη δεν έφτασε παραπέρα. Έστω σαν αναπόδεικτη θεωρία αλλά να ακουστεί όμως. Έστω αυτό. Ενω για την παραμικρή σαχλαμάρα ή υπόθεση μαθαίνουμε πάντα με ταχυτητα αστραπής και στήνονται τρικούβερτες κουβέντες μήπως είναι το ένα ή το άλλο. Σε αυτό το συνταρακτικό τίποτα!

Ανώνυμος είπε...

Απλό, κατανοητό βιβλίο και δεν το βαριέσαι καθόλου! Συγχαρητήρια στον κ. Μηλιώκα, γιατί εγώ αυτόν διάβασα. Και είναι σημαντικό ένας καλλιτέχνης να εκδώσει ένα πατριωτικό βιβλίο σαν αυτό. Δεν συνηθίζουν κάτι τέτοια οι τραγουδιστές μας...

Δημοσίευση σχολίου





______________________________________________________________________________
XXXXXX
XXXXXX
Δημόσιο Βήμα "ο Τοίχος"
Οι αρθρογράφοι σε παρένθεση είναι δικές μας επιλογές. Οι εκτός παρένθεσης είναι όσοι στέλνουν κείμενα τους.
Αναρτάμε τα κείμενα που στέλνετε, το λιγότερο, ανα 1 ημέρα.
Φυσικά, σε ειδικές περιπτώσεις γίνεται άμεσα. Για να στείλετε το κείμενο σας
Αρχείο αναρτήσεων στο Δημόσιο Βήμα
_________________________________________________________________________________________________
Για προβλήματα του blog (εκτός υδραυλικών), προτάσεις βελτίωσης →